media społecznościowe

— BIGSTAR

globalna marka odzieżowa

Tu nie ma przypadku. Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych jest zawsze pochodną strategii marketingowej całej kolekcji. Kilka tysięcy fotografii, kilkaset produktów, setki materiałów promocyjnych i postów. Jako członek zespołu marketingu jestem odpowiedzialna za wiele aspektów obecności marki w sieci. Wsparcie dla kanałów retail i e-commerce, raportowanie oraz praca oparta na KPI to moja codzienność przy tej współpracy.


od 2014 roku

fotograf e-commerce w BIGSTAR

W firmie BIGSTAR pracuję jako fotograf e-commerce. Do moich zadań należy: pełna odpowiedzialność za fotografie w jednym z największych platform odzieżowego ecommerce w Polsce oraz organizacja samodzielnego studia fotograficznego wewnątrz struktur firmy.

Zajmuję się tam fotografią produktową, fotografią beauty, fotografią reklamową na potrzeby materiałów promocyjnych oraz retuszem beauty, advertising czy packshot.

— parkrun

największa na świecie organizacja mająca globalny wpływ na zdrowie i życie ludzi

Specyfika tego projektu to krótkie, tygodniowe sprinty. Informacyjny cykl życia treści wynosi dokładnie 7 dni. W takim okresie muszą zmieścić się wszystkie informację informujące o idei parkrun, zaproszenia na kolejne wydarzenia w ramach każdej z ponad 80 lokalizacji w Polsce oraz podsumowanie poprzedniego spotkania. To wszystko przeplatane treściami angażującymi i animującymi lokalne społeczności, zgodnie ze strategia ogólnopolską i globalną marki.

photo ambassador w parkrun Polska


od 2019 roku

Logo parkrun
logo parkrun

Parkrun to największa, włączającej organizacji, mającej wpływ na zdrowie i aktywność fizyczną na świecie (21 państw, ponad 1900 lokalizacji).

Mam zaszczyt być jej ambasadorem na Polskę, dzięki czasu biorę udział w przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych i wizerunkowych.

Co tydzień, w ramach polskich struktur, wytwarzanych jest kilka tysięcy fotografii, którymi zarządzam.

Tworzę treści oraz materiały informacyjne, promocyjne i sprawozdawcze.

Pracuję w wąskim gronie osób odpowiedzialnych za wizerunek parkrun Polska.

filologia polska, dziennikarstwo i zarządzanie informacją na Uniwersytecie Wrocławskim


w latach 1997 – 2003

logo Uniwersytetu Wrocławskiego

Studiowałam Filologię Polską, Dziennikarstwo i Zarządzanie Informacją na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie nauczyłam się kreatywnego sposobu pisania lekkim piórem.

Jestem praktyczką. Seo i copywriting wykorzystuję i doskonalę podczas całej swojej drogi zawodowej.

Czy wiesz, że promotorem mojej pracy magisterskiej był prof. Jan Miodek?! 

Twoje treści mogą być w dobrych rękach. Język polski potrafi sprawiać wiele problemów. Nie ryzykuj.

Logo Małgorzata Szymioł

— Małgorzata Szymioł

Mistrzyni polski florystów

Sezonowość i świadomość marki to podstawy strategii projektu. Czynnikiem najbardziej wpływającym na strukturę treści jest sezonowość. W branży kwiatowej część decyzji zakupowych jest impulsywnych. Jednak większy wolumen generują zakupy wynikające z rozkładu świąt, imienin i wydarzeń okazjonalnych.

Ten kalendarz wpływa najbardziej na mediaplan. Uzupełnieniem działań sprzedażowych jest komunikacja budująca markę osobistą właścicielki jako ekspertki, poparta jej tytułem Mistrzyni Polski Florystów.


od 2013 roku

fotograf w Małgorzata Szymioł

Praca z Mistrzynią Polski to zawsze nobilitacja. Praca z Małgorzatą Szymioł to także wymagające projekty. Pokazanie na fotografiach unikalnych umiejętności Mistrzyni Polski Florystów jest moim zadaniem już od przeszło dziesięciu lat. 

Jej portfolio obejmuje wiele dziedzin florystyki. Kompozycje kwiatowe można spotkać na imprezach okolicznościowych, wystawach i konkursach florystycznych.

Fotografuję jej osiągnięcia w formach reportażowych oraz jako zestawy zdjęć produktowych i studyjnych.

Logo Małgorzata Szymioł

Nawiążmy współpracę!

Mam wieloletnie doświadczenie we współpracy z globalnymi markami i dużymi organizacjami.

Lubię też działać z małymi, ciekawymi biznesami. Takimi jak Twój.

Logo barwy

— barwy

cocktailbar wraz z restauracją z miejscowości o najstarzej metryce pisanej w Polsce

Niebanalne wnętrze oraz kuchnia. Profil komunikacyjny projektu został dobrany z uwzględnieniem regionalnego oddziaływanie marki oraz jej grupy docelowej. Strategia cenowa i wizerunkowa lokalu ma odzwierciedlenie w jakości komunikatu wizualnego w mediach społecznościowych. Narracja zależna od dni tygodnia i pór roku. Lokal stawia w swojej narracji na autorskie cocktaile oraz jedną w okolicy pizzę neapolitańską. Wyzwaniem komunikacyjnym było zbudowanie otoczki lokalu z klasą i zdecydowane odcięcie się od skojarzeń z pizzerią. Spójność komunikatu jest budowana na poziomie wystroju, rodzaju obsługi w lokalu, doświadczeń użytkownika oraz kanałów komunikacji elektronicznej z newsletterem włącznie.