współpraca

Agnieszka Andrzejewska

1. Poznajmy się.

Jestem Agnieszka Andrzejewska i wspieram firmy i marki w prowadzeniu mediów społecznościowych i fotografii e-commerce. Brakuje Ci czasu lub zasobów na te działania? Mogę Ci pomóc!

Odciążę Cię w pisaniu i publikowaniu treści w mediach społecznościowych. Studiowałam kierunki związane z filologią polską, dziennikarstwem i zarządzaniem informacją. Potrafię pisać zgodnie z Twoimi wytycznymi i specyfiką branży.

Jeśli prowadzisz działalność w segmencie e-commerce, możesz zlecić mi przygotowanie fotografii produktów w najróżniejszej formie. Podczas kilku lat pracy jako fotograf w BIG STAR pracowałam z najlepszymi modelami w tym kraju i zarządzałam sesjami całych kolekcji. Fotografia reklamowa, na modelach lub packshoty nie mają dla mnie tajemnic. 

Mam wieloletnie doświadczenie we współpracy z globalnymi markami i dużymi organizacjami. To nie przeszkadza mi jednak działać także z małymi, ale ciekawymi projektami. Od wielu lat pracuję w branży kreatywnej, mam poczucie estetyki oraz potrafię pracować z briefem czy zasadami identyfikacji wizualnej Twojej organizacji. 

Oferuję kompleksową obsługę tych dwóch przenikających się dziedzin, jakimi są fotografia e-commerce oraz media społecznościowe.

Więcej informacji o mnie:

2. Zdefiniuj swoje potrzeby.

Gdzie leży problem? Jak mogę Ci pomóc?

Masz genialny produkt lub usługę, ale Twój Instagram świeci pustkami? Nikt w Twojej firmie nie chce pisać tekstów na Facebooka? Prowadzisz sklep internetowy, ale Twoje zdjęcia nie wyglądają tak dobrze, jak u konkurencji? Daj mi znać!

Określ, jakie masz potrzeby. Napisz, w jakiej branży prowadzisz działalność. 

A może masz mały biznes i zwyczajnie nie masz czasu na zajmowanie się wszystkim? Znam to :). Oferuję wsparcie na każdym etapie rozwoju Twojej firmy.

Jakie masz cele? Chcesz zwiększyć sprzedaż? Musisz podnieść zaangażowanie wokół swoich treści w mediach społecznościowych? Masz gotowe produkty i nie masz zaufanego fotografa, który rozumie specyfikę e-commerce?  Napisz mi o tym!

3. Określ swój budżet.

To pozwoli mi zaoferować usługi skrojone pod Twoje potrzeby i możliwości.

Lokalna restauracja nie potrzebuje sesji fotograficznej z wieloosobowym zapleczem technicznym. Wystarczy mniejszy budżet. W pewnych sytuacjach nie ma co szaleć.

Jednakże, gdy masz w swoim sklepie internetowym tysiące produktów do sfotografowania, skatalogowania i umieszczenia na platformie sprzedażowej, mały budżet będzie utrudniał i przedłużał projekt. 

Pamiętaj! Nie ma złego budżetu. On tylko określa zakres prac o jakim możemy rozmaić. Nie definiuje Twojej działalności ani Ciebie.

4. Wypełnij formularz.