CV

Agnieszka Andrzejewska

photo ambassador w parkrun Polska

od 2019 roku

Przygotowywanie treści na kanały społecznościowe największej, włączającej organizacji, mającej wpływ na zdrowie i aktywność fizyczną na świecie (21 państw, ponad 1900 lokalizacji).

Opieka nad zasobami foto i wideo biblioteki parkrun Polska, spływających z 85. lokalizacji w całej Polsce (unikalna i autorska struktura wewnątrz globalnej organizacji).

Udział w przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych, wizerunkowych i tematycznych.

Tworzenie treści oraz materiałów informacyjnych, promocyjnych i sprawozdawczych.

Praca w wąskim gronie osób odpowiedzialnych za wizerunek parkrun Polska.


Umiejętności:
Fotografia imprez · Edycja zdjęć · Fotografia sportowa · Fotografia studyjna · Budowanie społeczności · Fotodziennikarstwo · Organizacje charytatywne · Zarządzanie talentami · Marketing mediów społecznościowych

fotograf e-commerce w BIG STAR Limited

od 2014 roku

Pełna odpowiedzialność za fotografie w jednej z największych platform odzieżowego e-commerce w Polsce (bigstar.pl) oraz organizacja samodzielnego studia fotograficznego wewnątrz struktur

Fotografia produktowa.
Fotografia beauty.
Fotografia reklamowa na potrzeby materiałów promocyjnych.
Fotografia reportażowa na potrzeby wewnętrzne firmy.

Retusz beauty, advertising oraz packshot.

Współpraca z wydawnictwami i domami mediowymi w zakresie fotografii firmowej i produktowej.

Współpraca z agencjami modeli.

Praca w strukturach i ładzie korporacyjnym wewnątrz organizacji.


Umiejętności:
Edycja zdjęć · Oświetlenie studia · Fotografia studyjna · Fotografia komercyjna · Fotografia mody · Zarządzanie projektem · Sesje zdjęciowe · Promocja produktu

fotograf / specjalista social media

od 2010 roku

Prowadzenie komunikacji marek
w mediach społecznościowych, począwszy od ustalenia narracji i strategii, poprzez wytworzenie treści, opisu i planu publikacji. Praca z zasadami komunikacji wizualnej marki oraz trendów społecznościowych (RTM).

Współpraca z Międzynarodowym Festiwalem Pianistów Jazzowych, Mistrzynią Polski we florystyce oraz markami lokalnymi o mniejszej skali.

Własne studio fotografii reklamowej i reportażowej.

Współpraca z markami globalnymi: MAN, Nestle/Winiary, Luminarc, Duschy, DMG oraz markami ogólnopolskimi: Runotex, Dr. Marcus, JAKO, AWW, Admat.


Umiejętności:
Komunikacja w mediach społecznościowych · Fotografia · Fotodziennikarstwo · Media społecznościowe · Marketing mediów społecznościowych

kierownik punktu sprzedaży w Clinic

2005 – 2009

Tworzenie lokalnego oddziału ogólnopolskiej marki odzieżowej w niszy skate.

Samodzielne zarządzanie zespołem oraz polityką promocyjną oddziału. Odpowiedzialność finansowa oraz księgowa. Rozliczanie finansów i kadr.


Umiejętności:
Zarządzanie zasobami ludzkimi · Księgowość · Zarządzanie magazynem · Sprzedaż detaliczna · Zarządzanie sklepem

asystent kierownika oddziału w Piomar House

2003 – 2005

Zarządzanie lokalnym oddziałem szkoły językowej w strukturach ogólnopolskiej sieci.

Prowadzenie uproszczonej księgowości, organizacja pracy szkoły.
Marketing i promocja na terenie działalności oddziału.


Umiejętności:
Obowiązki recepcjonistki · Promocja produktu · Zarządzanie oddziałami · Zarządzanie zmianami · Księgowość

atuty

Wyczucie estetyki.
Studia: Filologia polska i Dziennikarstwo.
Znajomość Adobe CC (Photoshop, Lightroom).
Zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Zarządzanie zespołem.
Obsługa komputerów PC oraz Mac.
Prawo jazdy kategorii B.

wykształcenie

2016 – 2014 Akademia Fotografii Warszawa,
Dzienne Studium Fotografii.
1997 – 2002 Uniwersytet Wrocławski, Wydział filologiczny,
Filologia polska i Dziennikarstwo.
2001 – 2003 Uniwersytet Wrocławski,
studia podyplomowe: Dziennikarstwo i zarządzanie informacją.
1994 – 1997 LO im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu.